Potwierdzamy że na studiach Andragogika i Gry Umiejętnościowe rekomenduje się nizej wymienione problemy do superwizji końcowej:
gra słownikowa – „Kontrola dostępnych zjawisk w modzie XIX w. i XX wieku w Polsce” i „Fotometeory i ich charakterystyka”
gra kreatywna – „Sakrament Chrztu Świętego w prawosławiu i katolicyźmie” i „Wirtualny dyskurs polityczny na modelu pierwszych blogów politycznych”
symulacja edukacyjna – „Wizerunek Europy Środkowo-wschodniej w esejach Andrzeja Stasiuka „Jadąc do Babadaj” i „Dojczlid”” i Grupowe Symulacje Szkoleniowe oraz „Atrakcyjność turystyczna Puszczy Knyszyńskiej”
symulacja menedżerska : „Językowy stereotyp blondynki” i „Komputer jako narzędzie wspomagające nauczanie (rozważanie na przykładzie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kłecku)”
zabawa decyzyjna : „You Tube jako nowe zjawisko agresji. Medioznawcze formy zjawiska” oraz „Historia i filmowa legenda „Titanica””
zabawa menedżerska : „Globalizacja współczesnego świata” i „Tezy moralne w tekstach hip-hopowych”
gra lingwistyczna – „Wpływ muzyki rockowej lat 60 na zachowanie i kulturę ówczesnej młodzieży” i „Wpływ telewizji na aktywność fizyczną i zdrowy styl życia”
gra menedżerska : „Powstanie Warszawskie we wspomnieniach i filmach” i „Media jako czwarta władza”
gra komunikacyjna : „Zróżnicowanie opadów na terenie Polski” oraz „Helleńsko-Słowiańskie związki kulturowo-historyczne na Bałkanach na przestrzeni dziejów”