Wydarzenia integracyjne – nagrodzeni kursanci


Zleceniodawcom i partnerom wymienionym na tej stronie gorąco składamy wyrazy wdzięczności (a ponadto przesyłamy wymienione niżej prezenty) za kilka chwil dedykowanych na uzupełnienie kwestionariusza, który realizowali nasi moderatorzy Dobromił Karoń, Zbi-gniew Regulski, Marcel Krawczyk i Benedykt Król w kwestionariuszu Karonoskie Malarskie Zabawy Team Building

  • Flawiusz Jaguś, Mediator, Komańcza, wygrywa bilet na warsztat zamknięty „ zarządzanie przez cele – zwiększenie efektywności organizacji” lub szkolenie team building a dodatkowo książkę „Historia ustroju Polski”
  • Waldemar Cichoń, Realizator dźwięku, Chojnice, przyznajemy darmowy wstęp na program e-learning „Zarządzanie: motywowanie podległego zespołu.” lub szkolenie team building i wydawnictwo „Polak-katolik jako mit polityczny”
  • Kamil Kołłątaj, Wyższy urzędnik , Wielka Nieszawka, zdobywa wejściówkę na wykład „Inteligencja emocjonalna ” lub warsztat komunikacji i współpracy oraz książkę „Międzynarodowa i narodowa działalność informacyjna w zakresie edukacji”
  • Edward Pięta, Instruktor nauki jazdy, Sokołów Podlaski, dostaje od nas zaproszenie na moduł coachingowy „ Work life balance, jak kierować sobą w czasie” lub szkolenie integracyjne a dodatkowo publikację „Praktyczne porady dla wykonawców chcących wziąć udział w przetargu”
  • Dominik Sieradzan, Garmażer, Pątnów, dostaje od nas zaproszenie na szkolenie „Etyka w nowoczesnej firmie” lub szkolenie team building a także wydawnictwo „Arkusz ocen w praktyce. Zasady wypełniania, najczęstsze błędy”
  • January Karpiński, Operator dźwięku , Górowo Iławeckie, dostaje od nas zaproszenie na panel dyskusyjny „Wyjść poza schemat. zespołowe rozwiązywanie problemów” lub szkolenie team building i książkę „Drzwi wewnętrzne – moda i funkcjonalność. Poradnik”
  • Borys Kandzia, Przetwórca owoców i warzyw, Pruszków, przyznajemy rabat na trening „Efektywne projekty – kierowanie i wspieranie realizacji projektów” lub wyjazd team building plus wydawnictwo „Uniwersalne problemy andragogiki i gerontologii”