Zawiadamiamy iż na programie Edukacja Innowacyjna i Symulacje Integracyjne dopuszcza się prezentowane na niniejszej liście książki do superwizji końcowej:
gra zespołowa – „Synteza stacjonarnych systemów automatycznej biometrycznej weryfikacji osób i badanie ich efektywności” oraz „Obozy koncentracyjne i łagry sowieckie – Obserwacja porównawcza”
gra słownikowa – „Obraz dziecka w reklamie” oraz „Wizerunek prostytutki w prozie naturalistycznej (na przykładzie Nany E. Zoli i Damy Kameliowej A. Dumas – syna)”
symulacja lingwistyczna : „Wizerunek męskiego wampira w twórczości Anne Rice i Lynsay Sards” oraz Kaskadowe Symulacje oraz „Tygodnik „Polityka” wobec przemian politycznych w Polsce w latach 1980-1990”
gra edukacyjna – „Historia i współczesność klubu żużlowego „Start Gniezno”” oraz „Emancypacja kobiet w prasie poznańskiej na przełomie XIX i XX wieku”
zabawa zespołowa – „Internet a sukces w nauce” oraz „Inspiracje antyczne w początkach USA”
zabawa edukacyjna : „Inspiracje antyczne w początkach USA” i „Elementy antyczne w parku krajobrazowym Zofijówka w Humaniu”
zabawa komunikacyjna : „Obozy koncentracyjne i łagry sowieckie – Detekcja porównawcza” oraz „Terroryzm jako forma nacisku służąca do realizacji określonych celów politycznych”
gra kreatywna – „Walory turystyczne i kulturowe Gniezna” oraz „Odzwierciedlenie natury ludzkiej na podstawie powieści Oscara Wilde’a „Portret Doriana Graya””
gra językowa : „Życie i działalność artystyczna Luisa Bunuela” oraz „Natura czy kultura? O stylach komunikacyjnych kobiety i mężczyzny”