Ćwiczenia kreatywne – wytyczne do pracy dyplomowej


Informujemy iż na kursie Edukacja Innowacyjna i Symulacje Szkoleniowe rekomenduje się nizej wymienione zagadnienia do superwizji końcowej:

  • gra strategiczna – „Zróżnicowanie walorów turystycznych Meksyku” oraz „Stan Wojenny w publicystyce polskiej i zagranicznej”
  • zabawa językowa – „Spartanie w filmie 300 Zacka Snydera” i „Genderowy retelling „Penelopiady” Margaret Atwood i „Anny In w grobowcach świata” Olgi Tokarczuk”
  • symulacja strategiczna – „Wulgaryzmy w telewizji” i Gry Menedżerskie i „Wizerunek „występnej milości” romantycznej na modelu dramatów Juliusza Słowackiego:”Beatryks Cenci” i „Horsztyński”)”
  • gra biznesowa : „Polsko-niemiecka problematyka na łamach „Polityki”” oraz „Film Krajów byłej Jugosławii obraz wojny i przeżyć człowieka”
  • zabawa decyzyjna – „Masakra turecka na Ormianach wydarzenia z 1915 roku w powieści Czterdzieści dni Musa Dah Franza Werfela” i „Internet globalne zagrożenie kulturowo-cywilizacyjne”
  • gra lingwistyczna : „Chasydzkie źródła myśli antropologicznej Martina Bubera” oraz „Konflikt kosowski i jego dzisiejsze odbicie społeczno-kulturowe oblicze ”
  • symulacja lingwistyczna : „Rada Państw Morza Bałtyckiego” i „Charakterystyka temperatury powietrza w Bialej Podlaskiej w latach 1991-2010 na podstawie danych obserwacyjnych siatki regularnej E-OBS”
  • zabawa strategiczna – „Językowa kreacja kobiety w prasie kobiecej” oraz „Dziecko wobec zła i cierpienia w serii powieści o Harrym Poterze”
  • zabawa menedżerska – „Metody prowadzenia śledztwa przez detektywów w powieści kryminalnej” i „Komunikacja rodziców z dziećmi w pierwszych miesiącach życia”