Potwierdzamy że na kursie Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Eksperymentalne dopuszcza się tu przedstawione problemy do zaliczenia:
gra językowa – „Obecność Tomasza Mana w polskiej kulturze dwudziestowiecznej na wybrabych przykładach” i „William Wallace (1272-1305). Bohater narodowy Szkotów czy banita”
zabawa strategiczna – „Kultura i tradycja w skupiskach ludności ukraińskiej na Warmii i Mazurach” i „Wizerunek prostytutki w prozie naturalistycznej (na studium przypadku Nany E. Zoli i Damy Kameliowej A. Dumas – syna)”
symulacja biznesowa : „Mitopoetycki obraz rusałki. Konteksty nurtu romantycznego” i Językowe Symulacje Biznesowe i „Komunikacja rocznego dziecka”
zabawa edukacyjna : „Dziedzictwo retoryczne we współczesnej reklamie” oraz „Wpływ historii Kazimierza Dolnego i jego zabytków na atrakcyjność turystyczną”
gra językowa : „Filmowym szlakiem po Lombardii” oraz „Stereotypy polsko-hiszpańskie”
zabawa słownikowa – „Idea świętości prawosławia i katolicyzmu na podstawie Matki Bożej wybranych żywotów świętych kobiet” oraz „Związki Collegium Europaeum Gnesnense z zagranicą – nauka, dydaktyka, promocja”
symulacja lingwistyczna – „Mass media i teroryzm” oraz „Problem eutanazji – aspekty prawno-społeczne”
gra strategiczna : „Fenomen popularności filmu „Miś” Stanisława Bareja” i „”Ogniem i mieczem” Henryka Sienkiewicz: dzieło wobec wyzwania czasu”
gra decyzyjna : „Najważniejsze czynniki atrakcyjności turystycznej krajów skandynawskich” i „ETA-od manifestu intelektualistów po działalność terrorystyczną”