Symulacje edukacyjne – fundamenty teoretyczne do egzaminu


Zawiadamiamy że na studiach Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Umiejętnościowe proponuje się poniższe problemy do prezentacji zaliczeniowej:

  • zabawa językowa : „Dynamika ruchu turystycznego w Muzeum Zamoyskich w Kozłówce w latach 2005-2010” oraz „Zaburzenia komunikacji w miejscu pracy”
  • gra biznesowa : „Polityczne i ideologiczne źródła terroryzmu w Europie Zachodniej” oraz „Rola folkloru w życiu człowieka i społeczeństwa na modelu Rosji”
  • symulacja słownikowa – „Problematyka społeczna w powieściach antyutopijnych G. Orwella, A Huxlega i E Zamiatina” i Kaskadowe Symulacje i „Obraz Albanii w dzielach Ismaile Kadare – próba nawiązania dialogu ze światem”
  • symulacja strategiczna – „Różne wymiary edukacji historycznej w Polsce z uwzględnieniem projektu historycznego Fundacji Patria Wielkopolska BUSU” oraz „Temperatura powietrza w Łebie w aspekcie rekreacji (1966-1998)”
  • zabawa strategiczna : „Limeryk – charakterystyka i konkretyzacje gatunku” oraz „Święta na tle kultury Polski i Macedonii”
  • gra kreatywna : „Usługi oferowane przez „pływające hotele” linii Cunard” i „Sprawa katyńska w prasie polskiej w latach 1990-2007”
  • symulacja językowa : „Literatura dla dzieci” oraz „Czarodziejki i czarownice w ocenianych opisach doby starożytności i średniowiecza”
  • symulacja kreatywna – „Proces asymilacji ludności ukraińskiej na terenach Warmii i Mazur po 1947 roku” oraz „Komunikacje w internecie. Wspołczesny obraz polskiej kultury popularnej”
  • gra lingwistyczna – „Księżniczki niemieckie na dworach wczesnopiastowskich” i „Świetość kobiet w kulturze religijnej wschodu i zachodu ( na przykładach)”