Problematyka uzupełniająca – – trenerzy – kierunek pedagogika


SYMULACJA NR 1: stworzyć moduł edukacyjny dot. negocjacji i komunikacji na podstawie analizy fragmentów z wybranego z poniższych filmów:

  • Ściana; Alan Parker
  • [Rec]; Jaume Balagueró, Paco Plaza, Bogowie i potwory; Bill Condon
  • Ciemnoniebieski świat; Jan Svěrák
  • Ręce do góry; Jerzy Skolimowski, Hiroszima, moja miłość; Alain Resnais
  • Złodzieje rowerów; Vittorio De Sica
  • Szkoła uwodzenia 2; Roger Kumble, Pieniądz; Robert Bresson
  • Ed Wood; Tim Burton, Kruk; Alex Proyas
  • Weiser; Wojciech Marczewski
  • Nashville; Robert Altman, K-PAX; Iain Softley
  • Matrix; Andy Wachowski, Lana Wachowski
  • Gorąca laska; Tom Brady

    ZADANIE NR 3: opracować artystyczną zabawę integracyjną na podstawie tekstu do jednego z następujących utworów muzycznych:

  • Test, Test, Hedone, Werk
  • Megadeth, Youthanasia, Stranglers, The, Golden Brown, Manic Street Preachers, Everything Must Go
  • Stone Temple Pilots, Core, Swinging Blue Jeans, The, Blue Jeans A’Swinging, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Turbo, Miecz Beruda

    ZADANIE NR 3: – Problematyka jasnego prezentowania nieintuicyjnych informacji. Stworzyć zrozumiałą dla dzieci procedurę użytkowania wybranej zponiższych suplementów:

  • 170.0, Leki stosowane w chorobie Parkinsona – agoniści receptorów dopaminowych
  • 141.2, Niesteroidowe leki przeciwzapalne do stosowania doodbytniczego
  • 200.1, Wziewne kortykosteroidy – produkty jednoskładnikowe – proszki i aerozole
  • 44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
  • 40.0, Leki beta-adrenolityczne – selektywne – do stosowania doustnego
  • 153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne