SYMULACJA NR 1: stworzyć moduł edukacyjny dot. negocjacji i komunikacji na podstawie analizy fragmentów z wybranego z poniższych filmów:
Ściana; Alan Parker
[Rec]; Jaume Balagueró, Paco Plaza, Bogowie i potwory; Bill Condon
Ciemnoniebieski świat; Jan Svěrák
Ręce do góry; Jerzy Skolimowski, Hiroszima, moja miłość; Alain Resnais
Złodzieje rowerów; Vittorio De Sica
Szkoła uwodzenia 2; Roger Kumble, Pieniądz; Robert Bresson
Ed Wood; Tim Burton, Kruk; Alex Proyas
Weiser; Wojciech Marczewski
Nashville; Robert Altman, K-PAX; Iain Softley
Matrix; Andy Wachowski, Lana Wachowski
Gorąca laska; Tom Brady
ZADANIE NR 3: opracować artystyczną zabawę integracyjną na podstawie tekstu do jednego z następujących utworów muzycznych:
Test, Test, Hedone, Werk
Megadeth, Youthanasia, Stranglers, The, Golden Brown, Manic Street Preachers, Everything Must Go
Stone Temple Pilots, Core, Swinging Blue Jeans, The, Blue Jeans A’Swinging, Sting, …Nothing Like The Sun
Turbo, Miecz Beruda
ZADANIE NR 3: – Problematyka jasnego prezentowania nieintuicyjnych informacji. Stworzyć zrozumiałą dla dzieci procedurę użytkowania wybranej zponiższych suplementów:
170.0, Leki stosowane w chorobie Parkinsona – agoniści receptorów dopaminowych
141.2, Niesteroidowe leki przeciwzapalne do stosowania doodbytniczego
200.1, Wziewne kortykosteroidy – produkty jednoskładnikowe – proszki i aerozole
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
40.0, Leki beta-adrenolityczne – selektywne – do stosowania doustnego
153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne