Potwierdzamy iż na studiach Trening Kreatywny i Gry Eksperymentalne zaleca się następujące tezy do superwizji końcowej:
zabawa menedżerska – „Korzystanie z telewizji i internetu jako sposób spędzania wolnego czasu” oraz „Porównanie warunków pobytu kuracjuszy w Uzdrowisku Nałeczów i w Uzdrowisku Ciechocinek”
symulacja językowa : „-kulturowy obraz współczesnej policjantki” oraz „Zróżnicowanie parowania na terenie Polski”
zabawa strategiczna : „Komunikacja psychiki, ducha i materii. Oblicza naszej duchowości i transgresje kulturowe wspołczesnej Europy” i Gry Strategiczne oraz „Serwis „Nasza-Klasa” a komunikacja w Internecie”
gra językowa : „Przestepczość komputerowa problemy współczesnego świata” oraz „Gniezno w systemie międzynarodowej komunikacji”
gra strategiczna – „Figury Prometeusza i Syzyfa w literaturze egzystencjonalnej” i „Język jako narzędzie komunikacji w wieloosobowej fabularnej grze komputerowej World of Warcraft”
gra zespołowa : „Pasywne elementy światłowodowe dedykowane do czujników modalmetrycznych” i „Ludowe nazwy roślin”
zabawa decyzyjna – „Motyw horror mortis w filmach Bergmana” oraz „Prawa kobiet w państwach Unii Europejskiej na danych źródłowych z Polski, Francji i Wielkiej Brytanii ”
gra zespołowa : „Ikony popkultury w kulturze masowej” oraz „Wpływ internetu na media tradycyjne”
zabawa edukacyjna : „Synteza serwisów sportowych w WWW i ich wpływ na architekturę informacji w sieci” oraz „Analiza metod detekcji synchronicznej promieniowania podczerwonego zmodulowanego mechanicznie”