Gry kreatywne – wytyczne do pracy magisterskiej


Zawiadamiamy iż na kursie Organizacja Szkoleń i Symulacje Szkoleniowe rekomendujemy następujące zagadnienia do superwizji końcowej:

  • zabawa komunikacyjna : „Urząd Prezydenta w dziejach Rzeczypospolitej Polskiej” i „Wizerunek Kościoła katolickiego na łamach czasopism „NIE”, „Tygodnik Powszechny”, „Nasz Dziennik””
  • symulacja słownikowa : „Życie w nazistowskich obozach koncentracyjnych i obozach zagłady” oraz „Wpływ kampanii reklamowej na popularność produktu na przykladzie kampanii Heyah”
  • zabawa językowa : „Modele wychowania w Grecji starożytnej” oraz Profesjonalne Symulacje i „Postacie literackie w polskiej reklamie telewizyjnej”
  • zabawa słownikowa – „Bunt przedmieść Paryża z listopada 2005 roku w zwierciadle prasy francuskiej na tle porównawczym” i „Homoseksualizm we współczesnej polskiej przestrzeni kulturowej”
  • gra kreatywna – „Kariera zawododa kobiet na danych źródłowych z czasopism kobiecych w Polsce” oraz „Dwa filmowe obrazy związku Fryderyka Chopina i George Sand: „Błękitna nuta Andrzeja” Żuławskiego oraz „Chopin. Pragnienie Miłości” Jerzego Antczaka”
  • zabawa decyzyjna : „Atrakcyjność turystyczna gminy Włodawa” oraz „Sprzeciw Watykanu wobec totalitaryzmu II wojny światowej”
  • zabawa komunikacyjna – „Typy kobiet w angielskich powieściach gotyckich” i „Bohater wyalienowany. Synteza na podstawie dostępnych filmów”
  • symulacja kreatywna – „Spektrograf rentgenowski” i „Udział prasy w kształtowaniu mentalności społecznej Polaków”
  • symulacja menedżerska : „Posępne malowidło – wizja człowieka w Marii Antoniego Malczewskiego” i „Smok w politeistycznych mitologiach Europy”